• Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis!
  • Alles voor de beste klantervaring
8/10

Veelgestelde vragen over bestellen

Hoe werkt bestellen op Jament?

Zoeken op Jament is eenvoudig. Bovenaan de pagina vind je het zoekmenu waardoor je door middel van een zoekterm snel het juiste product kunt vinden. Je kunt op verschillende manieren zoeken: op productnaam, type product maar ook op kleur of artikelnummer. Na het invullen van je zoekterm, komen alle relevante zoekresultaten gelijk in beeld. Nu zie je in een overzicht van welke producten uit onze online shop aan jouw zoektermen voldoen. Zoek bijvoorbeeld eens op:

  • Massageolie
  • Bondagesets
  • Lichaamsverzorging

De volgorde van de zoekwoorden die je invult is niet van belang. Belangrijk is wel dat je tussen elk zoekwoord een spatie zit.
De zoekresultaten worden aan de hand van productfoto’s overzichtelijk weergegeven. Wanneer je op een foto klikt worden alle eigenschappen van het product zichtbaar. Je vind hier informatie over het gebruik van het product, kleur, maat etc. Door op de button “Nu bestellen” te klikken wordt het product toegevoegd aan je winkelmandje. Je kunt ook direct klikken op “Nu bestellen” nadat je je zoekwoord hebt ingevoerd.

Tevens kun je ook zoeken door gebruik te maken van ons navigatiemenu. Via het navigatiemenu kun je door de verschillende categorieën zoeken. Door een categorie aan te klikken krijg je direct een overzicht van alle producten uit de desbetreffende categorie. Wederom kun je op de productfoto klikken voor meer informatie over het product en om het product eenvoudig te kunnen bestellen.

Bestelling compleet? Reken eenvoudig en veilig online af
Klik op het door jou gekozen product en klik vervolgens op de knop “Nu bestellen”. Jouw product zit nu in je winkelmandje. Je kunt nu besluiten om verder te winkelen of om jouw product af te rekenen. Uiteraard kun je ook nog je bestelling op elk moment wijzigen zolang je niet hebt afgerekend.. Hiervoor klik je op de knop met het icoon “winkelmandje” of rechtsboven op de knop “Winkelmandje bekijken”. Nu kom je in het overzicht van je winkelmandje en heb je de mogelijkheid om producten uit je winkelmandje te verwijderen.

Wanneer je wilt afrekenen klik je op de knop “Doorgaan met afrekenen”, deze vind je rechtsonder op de pagina. Je komt nu terecht op onze bestelpagina. Hier kun je je bestelling plaatsen en eventueel een kortingscode invoeren of een notitie voor ons achterlaten. Verder vragen we je om je factuur-en verzendgegevens in te vullen. Persoonlijke gegevens worden niet opgeslagen maar eenmalig gebruikt om je bestelling af te leveren.

Nadat je alle gegevens hebt ingevuld en je klaar bent, klik je op de knop “Bestelling plaatsen” om je bestelling af te ronden. Je komt vervolgens, afhankelijk van je betaalmethode, terecht bij het betaalscherm. Indien je voor vooruitbetalen kiest, ontvang je de overboekingsgegevens per e-mail. Alle online betalingen lopen via een beveiligde omgeving op onze webshop, zo ben je ervan verzekerd dat jouw betaling veilig verloopt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt je bestelling en gegevens nog wijzigen indien deze nog niet verzonden is naar ons magazijn. De status van je bestelling vind je in je dashboard in mijn account. Om contact met ons op te nemen vul je het klant contactformulier in. Afhankelijk van jouw wens om telefonisch of per mail contact te hebben, zullen onze Klantadviseurs binnen 24 uur contact met je opnemen.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

In Nederland wordt jouw bestelling door PostNL bezorgd. De verzendkosten bedragen €5,95 voor bezorging aan huis of bij een PostNL Pakketpunt. In België bezorgen wij jouw bestelling via DHL of met BPost en bedragen de verzendkosten €5,95 voor bezorging aan huis. Heb je een grotere bestelling geplaatst? Vanaf €50,- euro betaal je geen verzendkosten.