• Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis!
  • Alles voor de beste klantervaring
8/10

Veelgestelde vragen over verzending

Waar en wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Jament maakt het makkelijk voor je. Je kunt namelijk zelf bepalen waar en wanneer jouw bestelling bezorgd wordt!

Wanneer je het prettig vindt om zelf je bestelling op te halen, dan kun je jouw bestelling laten bezorgen bij een PostNL Pakketpunt. Tijdens het bestelproces kies je voor: ‘Ophalen bij PostNL Pakketpunt’. Aan deze optie zit geen extra verzendkosten vast.

Voor Nederland geldt dat wanneer je op werkdagen voor 23:00 uur hebt besteld, je de volgende dag je bestelling in huis hebt, tenzij anders op de productpagina wordt vermeld. Voor zendingen naar België kun je rekening houden met een levertijd van ongeveer twee werkdagen.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

In Nederland wordt jouw bestelling door PostNL bezorgd. De verzendkosten bedragen €5,95 voor bezorging aan huis of bij een PostNL Pakketpunt. In België bezorgen wij jouw bestelling via DHL of met BPost en bedragen de verzendkosten €5,95 voor bezorging aan huis. Heb je een grotere bestelling geplaatst? Vanaf €50,- euro betaal je geen verzendkosten.

Is de verzending anoniem?

Ons logo en bedrijfsnaam zul je nergens op jouw pakketje vinden. Wij verzenden je pakket anoniem.

Ontvang ik een track en trace code van mijn verzending?

Ja, zodra de bestelling is verzonden ontvang je een track en trace code in de mail. Hiermee kun je de verzending van je pakket volgen.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben voor de bezorging?

Als je de bestelling via PostNL verstuurd wordt je pakket wanneer je niet thuis bent bezorgt op een PostNL afhaalpunt. In het geval van DHL zal dit op een DHL afhaalpunt zijn.